ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia
Webinarium CEDUR „ABC ubezpieczeń – co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy ubezpieczenia", 29 września 2025 roku (10:00-11:30)
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy - link do strony z odnośnikiem do formularza zgłoszeniowego:
https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=94372&p_id=18
W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek, domów kultury itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.
Celem webinarium jest przekazanie podstawowych informacji dotyczących ubezpieczeń. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się czym są ubezpieczenia, jakie są rodzaje ubezpieczeń, jakie są korzyści wynikające z posiadania ochrony ubezpieczeniowej oraz na co należy zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy ubezpieczenia.